HTML

2008.08.25. 17:30 Egyip Tomi

Enternetes hiszti

Amint azt a homáron már megénekelték, az Enternet nevű internetszolgáltatást imitáló cég is belépett a fantomtartozásokkal origamizó mocsok bandába. Igenám, de nem most kezdték a srácok.

Történt még 2003-ban, hogy én naiv marha, leszerződtem ezzel a cégformával. A hűségesküt is letettem, majd annak lejártával lemondtam a szolgáltatást emailben, telefonon (amit ugy rögzítenek), de ajánlott levélben nem. Rá 3 napra a szolgáltatás elhalt, igaz már addig is haldoklott, ez volt a lemondás egyik fő oka. Én megnyugodtam, és új internetprovájder után néztem, amit találtam is, és nekiláttam vadul, és szemérmetlenül nyetezni.A szakítás után fél évvel azonban levelet hozott a posta (igen, kétszer csengetett), az enternettől, hogy én biza fél évet fizessek nekik pacsira, mert ők mégsem állították le a szolgáltatást.Mint kiderült sok teélefonálgatás árán, ez annyit takart, hogy nem szüntették meg az emailcímem...

Bíróságra került az ügy, 2 forudló után bár, de úgy izomból basztak rá. százezret akartak, 3ezret fizettem én, azt is csak mert azt a 3 napot még vállaltam, hogy kifizetem.

Erre mit kapok? Egy ajánlot levél a velük egy címen levő e-one invest nevű fantomcégtől, se telszám, se weblap, se emailcím, hogy én azért csak fizessek 89ezret. Jelzem az ítélet 2005! februárkjában jogerőre emelkedett. Azon túl, hogy a tetves kurva anyjukat, meg hogy úgy hasmenéses gyakorisággal szarjanak tengeri sünt, mégis hogy képzelik ezek a korlátolt senkik, hogy nem létező, sőt bíróság által elfogadottan nem létező összegekről küldenek nekem azonnalfizesdkimerhanem leveleket?

feljogosítva érzem magam ezáltal, hogy elmondjam: az enternet, mint szolgáltató (? bruhaha) egy kalap tücsökszart sem ér, ráadásul inkorrektek, és az adatkezelésük is megérdemel egy ombudsman simogatást.

Dögölj meg enternet köfötö, az e-one invest teljes céges adminisztrációját pedig kartonra nyomtatva dugd fel a seggedbe!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hiszti.blog.hu/api/trackback/id/tr72632425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása